Violencia es la indiferencia a la miseria ocasionada por las injusticias.

Violencia es la indiferencia a la miseria ocasionada por las injusticias.

Violencia es tener que elegir entre comer o pagar el pasaje para buscar empleo y aún así no conseguir.

Violencia es la indiferencia a la miseria ocasionada por las injusticias.

Violencia es que te desaparezcan, violen, maten instituciones amparadas por el poder y el Estado y que todo quede impune.

La violencia viene de las injusticias y aunque no por eso deja de ser injusta… las manos no las tenemos solo para aplaudir y mucho menos para rezar 🏴

CNT AIT Asturies

En poques selmanes cumpliranse dos años de xenocidiu

En poques selmanes cumpliranse dos años de xenocidiu, de llimpieza étnica, d’esterminiu d’un pueblu; dos años de vergüenza internacional por nun facer un res pa protexer a la población palestina de la barbarie que ta viviendo.

Ye por eso que el 4 d’ochobre en Llanes y el 5 en Xixón saldremos a les cáis p’amosar el nuesu sofitu al pueblu palestín y a la so resistencia.

Pa gritar al altu la lleva que queremos que terminen dafechu les rellaciones col estàu sionista; que se-yos impongan sanciones riales y amañoses p’acabar col xenocidiu, y naguar xusticia que fine col colonialismu y l’apartheid en Palestina.

Asturies con Palestina

Sindicatu AIT Asturies